Šogad septembrī ,,Dzeja dejo” – tātad uzlūdz, rosina fantāziju un vēlmi radoši svinēt.
Kad ideju tik daudz kā ar rudens āboliem pilns grozs, 9.ab klases radošie skolēni ,,izdancina dzeju” dažādos mācību priekšmetos – matemātikā, angļu valodā, sociālajās un dabas zinībās. Meklē dzejoļus, veido darba lapas un vērtēšanas kritērijus. Kad jāiekāpj ,,skolotāja kurpēs”, ir gan satraukums, gan liela atbildība, bet ciemos iešana ar radošajām dzejas darbnīcām pie 4.abc un 5.abc klases ir liels notikums.
,,Man patika, ka ar 4.,5. klašu skolēniem ir viegli runāt. Es jutos brīvi, stāvot priekšā un stāstot uzdevumus. Bija prieks redzēt, kā bērni sadarbojas un katram ir savas stiprās puses. Es ceru, ka viņi to izbaudīja, tāpat kā es!”
/ 9.a klases skolniece A.Kaķe /
,,Šogad Dzejas darbnīcas man deva lielisku pieredzi un iespēju iepazīstināt jaunāko klašu skolēnus ar dzeju, parādīt, kā ,,dzeja dejo” dažādos mācību priekšmetos, ne tikai literatūrā. Vadot dzejas darbnīcas, sapratu, ka bērniem vajag vairāk un sīkāk izskaidrot uzdevuma norādes un atļaut uzdot papildu jautājumus, piemēram, par pārtikas piramīdu, meklējot dzejolī tēlus – pārtikas produktus.”
/ 9.a klases skolniece E.Klapare /
10.a klases jaunie mākslinieki kopā ar literatūras skolotāju Andrigu Lozdu radīja ,,Dzejas un mūzikas deju”, ļaujot runāt flautai, ģitārai un latviešu autoru dzejai un dāvinot svētku noskaņu 7.abc un 8.abc klases skolēniem.
Katru gadu septembrī dzeja atgādina, ka tā elpo, vieno, dzīvo, dziedē, nemelo un pavedina.
Priecājoties par Dzejas lustīgo izdancināšanu un sakot paldies par atsaucību,
latviešu valodas un literatūras skolotāja Maira Tiltiņa.