pirmdiena, 2021. gada 4. oktobris | ||||||
Stundās nav: I.Miglava, A.Gartmane , I.Aizupiete, S.Priede (no 14.00-15.30), I.Apine (no 14.00-15.30), G.Grīva, L.Liepa, A.Niedrīte | ||||||
STUNDU IZMAIŅAS | ||||||
Klase | St. | Stunda | Kab. | Piezīmes | E-klasē | Skolotāji, uz kuriem attiecas izmaiņas |
1.b | 1. | Dabaszinības | 236. | Dizaina aun tehnoloģiju stunda atcelta | P | S.Priede |
4. | Latviešu valoda | 236. | Mūzikas stunda atcelta | P | S.Priede | |
Klase ārpus skolas (no 14.00-15.30) | S.Priede, I.Apine | |||||
2.a | 1. | Dabaszinības | 139. | A | I.Jurka | |
2. | Matemātika | 139. | sporta un veselības stunda pārcelta uz 4.stundas laiku | A | I.Krieviņa | |
4. | Sports un veselība | 139. | matemātikas stunda pārcelta uz 2.stundas laiku | M.Goba | ||
5. | Latviešu valoda | 139. | A | I.Upīte | ||
139. | U | I.Upīte | ||||
2.b | Mācību process tiek īstenots kombinēti | |||||
2.c | Mācību process tiek īstenots attālināti | |||||
3.a | 1. | Sports | stunda pārcelta uz vēlāku laiku | M.Goba | ||
3. | Sports | Mūzikas stunda atcelta | M.Goba | |||
3.b | 2. | Ētika | A | L.Drande | ||
4.a | Mācību process tiek īstenots attālināti | |||||
4.b | Mācību process tiek īstenots attālināti | |||||
1. | Matemātika | stunda atcelta | ||||
2. | Matemātika | stunda atcelta | ||||
5. | Mūzika | stunda atcelta | ||||
4.c | 1. | Mūzika | stunda atcelta | |||
5.b | Mācību process tiek īstenots attālināti | |||||
5.c | 4. | Sociālās zinības un vēsture | 011. | A | S.Baumane | |
6.a | 4. | Matemātika | 109. | A | I.Ābeltiņa | |
5. | Matemātika | 109. | A | I.Ābeltiņa | ||
6.c | Mācību process tiek īstenots attālināti | |||||
7.a | 3. | Latviešu valoda | 114. | Literatūras stunda pārcelta uz 08.10.2021. | P* | L.Vikse |
7.c | 5. | Latviešu valoda | 304. | Literatūras stunda pārcelta uz 06.10.2021. | P* | L.Vikse |
9.a | Mācību process tiek īstenots kombinēti | |||||
10.b | 1. | Programmēšana_1 | 202. | Stunda atcelta | ||
11.b | 2. | Dizains un tehnoloģijas_1 | 202. | Stunda atcelta | ||
Pagarinātā dienas grupa | A | S.Niedrīte |